مرتضی مطهری

این وبلاگ با هدف شناخت اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری و آثار ایشان ساخته شده است .

مرتضی مطهری

این وبلاگ با هدف شناخت اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری و آثار ایشان ساخته شده است .

مرتضی مطهری

روز معلم یادآور خاطره شخصیتی است که برای دیروز و امروز و فردای کشور معلمی بزرگ و الگویی شایسته در علم و تقوا بود. او متفکری دین‌شناس، مؤمن، بااخلاص و پُرکار بود که پیوند حوزه و دانشگاه را در عمل برقرار نمود. او بازویی فکری و یاوری انقلابی برای ولی فقیه زمان خود در شرایط حساس انقلاب و اسوه پایداری، بصیرت، و مبارزه با التقاط و مکاتب انحرافی بود. استاد شهید مرتضی مطهری همه این ویژگی‌ها را در مجموعه اندیشه‌های، به تعبیر امام راحل ره، برخاسته از طهارت روح و قوت ایمان و بی‌استثناء خوب، متبلور ساخت و محور همگرایی اندیشمندان گردید.

مسابقه وبلاگ‌نویسی معلم شهید

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه اینترنتی شهید مطهری به نقل از ایکنا: مسابقه وبلاگ‌نویسی معلم شهید آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. همچنین آئین پایانی این مسابقه سوم خردادماه خواهد بود.

این مسابقه وبلاگ‌نویسی با هدف شناخت اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری و آثار ایشان برگزار می‌شود. شرکت در این مسابقه برای عموم وبلاگ‌نویسان آزاد است.

آثار ارسالی باید تولیدی باشد و شرکت‌کنندگانی که نویسنده وبلاگ یا وب سایت هستند باید اطلاعیه این مسابقه را در وبلاگ خود قرار دهند.

همه محتوای وبلاگ‌نویسان شرکت‌کننده در این مسابقه باید در محورهایی همچون حجاب از دیدگاه شهید مطهری، امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه شهید مطهری، ویژگی‌های یک معلم متعهد از دیدگاه شهید مطهری، آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای و سبک زندگی اسلامی در اندیشه و آثار شهید مطهری بوده و وبلاگ‌نویسان باید نسبت به بروزرسانی مستمر وبلاگ خود در پیرامون موضوعات ارائه شده پرداخت کنند.

ثبت‌نام‌کنندگان باید مشخصات ارسالی خود را با ترتیب؛ نام و نام خانوادگی، حوزه مقاومت بسیج و پایگاه محل فعالیت، آدرس اینترنتی وبلاگ، شماره تلفن همراه و تاریخ تولد؛ ارسال کنند.

همچنین این مشخصات باید به ترتیب در یک ستون به صورت دقیق به ایمیل یاد شده ارسال شود.

شکل ظاهری وبلاگ، کیفیت محتوایی و استفاده از امکانات، تولید محتوایی، استفاده از آمارگیر و بروز رسانی مستمر از معیارهای داوری، هیئت داوران خواهد بود.

همه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید تا آخر اردیبهشت ماه سال ۹۴ آثار خود را به ایمیل cayberbasirat@chmail.ir ارسال کنند.

آئین پایانی این مسابقه همزمان با سوم خرداد طی مراسمی برگزار خواهد شد و به ۱۰ نفر از برگزیدگان که امتیاز بیشتری در داوری بدست آورند جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۱
shahr121

نظرات  (۲)

تشکر از اطلاع رسانی شما 
پاسخ:
ممنون
با سلام...
اینکه نوشتید همه محتوای وبلاگ‌نویسان شرکت‌کننده در این مسابقه باید در محورهایی همچون.... وبلاگهایی که از قبل داریم اگر با این موضوعات به روز رسانی شده ولی پستهای دیگر وبلاگ هم ( چه قدیمی چه جدید) در موضوعات دیگه باشه مشکلی نداره؟ یا کل وبلاگ فقط باید در رابطه با این موضوعات که اعلام شده باشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی